top of page
Zoeken

Sympathy for the (d)evil

Bijgewerkt op: 2 dagen geleden


Beste medereizigers

 

In mijn recent verschenen boeken benadruk ik sterk dat Lucifer onze toestemming nodig heeft voor het uitrollen van zijn niet al te frisse agenda. Wij zijn het dus zelf die van deze realiteit een hel maken omdat we vrijwillig meedansen – of om in de sfeer van het artikel te komen – meemoshen op zijn valse tonen. Maar wat ik eveneens in mijn boeken integreer is het inzicht dat deze valse lichtbrenger ons zijn plannen bekend moet maken. Hier dienen onder meer de muziekindustrie en het satanische Hollywood voor, dat zich letterlijk bevindt in 'the belly of the beast'. In mijn vorige blogs schreef ik al over de duivelse inversie. Die omkering vinden we inmiddels na eonenlange programmering ook terug in het ‘denken’ van de doorsnee-mens die Hollywood en de muziekindustrie niet serieus neemt, maar het achtuurjournaal en de reguliere krant wel...



 

Sympathy for the (d)evil


Allereerst wil ik duidelijk stellen dat deze geschreven woorden niet dienen om mensen te kwetsen die zich nog niet hebben losgemaakt van helden- of mensenverering. Wie heeft er in zijn leven nu nooit eens aan dergelijke verering gedaan? Als kind heeft het zelfs zijn functie – zoals Rudolf Steiner ons laat zien in zijn boek Hoe verkrijgt men bewustzijn op hogere gebieden? “Wat in het kind mensenverering was, wordt later eerbied voor waarheid en kennis,” schrijft hij. Maar als men te lang mensen blijft vereren wordt dit bijzonder schadelijk. Ook ik trapte ooit in die val om te lang in deze fase te blijven hangen waardoor je je hogere weten moeilijk(er) of soms zelfs niet kunt aanspreken. “In het hogere weten is geen sprake van verering voor mensen, maar alleen van verering voor kennis en waarheid,” aldus Steiner. In deze ‘eindtijd’ is het dus van zielenbelang om in te zien dat we ons los moeten zien te maken van mensenverering. We dienen goed te beseffen dat al die moderne ‘helden’ en ‘sterren’ niet zomaar een podium hebben gekregen van de Cabal. Ze worden ingezet met als doel om ons uit onze kracht te houden of te halen.

 

Vervolgens wil ik eveneens benadrukken dat deze analyse ook niet dient om bepaalde ‘sterren’ en hun aanhang te viseren. Het zijn slechts arme sukkelaars. Je zou het dikbetaalde slachtoffers kunnen noemen. Velen van hen spelen slechts een rol  – weliswaar een lelijke – in dit kosmisch bewustzijnsspel. Een donkere rol die zij om de een of andere reden op zich genomen hebben en die ons net in staat kan stellen om tijdig te ontwaken. Als we maar de nodige kennis hebben en het willen zien... Eén van de meest invloedrijke schrijvers en sprekers uit de Amerikaanse geschiedenis, de negentiende-eeuwse abolitionist Frederick Douglas zei: “Knowledge makes a man unfit to be a slave.”  Inderdaad, kennis maakt de mens ongeschikt om slaaf te zijn.

 

Ik weet het. Het is niet simpel om kennis in je op te nemen die je laat zien dat we in één kolossaal bedrog ‘leven’ en zeker niet als dan ook nog eens blijkt dat je helden helemaal niet zijn wie je dacht dat ze waren. Maar ik hoop dat je inziet dat je niet alleen bent. Ook ik heb me hier overheen moeten zetten en als ik afstand van die hele satanische shit heb kunnen nemen, kun jij dat ook. Niets werkt meer bevrijdend dan je cognitieve dissonantie de baas te zijn. Ik schrijf dit artikel omdat jij het waard bent. Elke ziel in de ‘eindtijd’ telt... Was het niet de Australische schrijver Thomas Keneally die schreef: “Wie één leven redt, redt de hele wereld.”

 

Pact met de duivel

Wie kent nog Goethe’s treurspel Faust? Voor degenen die het zich niet meer goed voor de geest kunnen halen, misschien even ter opfrissing het verhaal. In (het origineel van) Goethe ontmoeten we dokter Faust aan het einde van zijn leven. Na het grootste deel van de tijd te hebben besteed aan het bestuderen van astrologie, geneeskunde, theologie, filosofie en kunst, wordt hij eerder dan gewenst geconfronteerd met zijn eigen sterfelijkheid en vraagt hij zich af waarom. In al zijn boeken en geschriften kan hij geen pasklaar antwoord vinden op de vraag waarom hij, en alle anderen, moe(s)ten sterven en wat nu in godsnaam de bedoeling van zijn leven was.

 

De zorgen van Faust trekken de aandacht van een zekere Mephistopheles, die hem vermomd als zwarte hond naar huis volgt. De geslepen Mephistopheles biedt Faust een deal aan: als hij zijn leven in handen van de duivel legt, kan hij zijn jeugd terugkrijgen en zijn leven opnieuw leven en doen wat hij wil. Niet alleen dat, hij zal eveneens de krachten van Mephistopheles verkrijgen om hem op weg te helpen. Hij kan alles hebben wat hij wil, en dat slechts voor de prijs van zijn ziel. Een ‘koopje’ dus... waardoor Faust een – met zijn bloed ondertekend – pact sluit met Mephistopheles, oftewel de duivel. Vandaar dat Mephistopheles zei: “Blut ist ein ganz besondrer Saft.”

 

Hetgeen Goethe indertijd beschreef is precies wat Hollywoodsterren en veel muzikanten (onder contract van grote archontische platenfirma’s) tegenwoordig doen: hun ziel verkopen aan Lucifer door een contract te ondertekenen met hun bloed in ruil voor roem, aanzien en ‘macht’ met als duivels doel ‘het volk’ te vermaken en in slaap te houden. Miljoenen zielen, om niet te zeggen miljarden, laten hun perceptie kapen door deze ‘sterren’. Het is net deze bewustzijnsvernauwing die Lucifer nastreeft, waardoor ontsnapping uit zijn wiel van samsara amper of zelfs geheel niet mogelijk is.

 

Ook al was er een eeuw voor Goethe vanzelfsprekend geen Hellywood of Amsterdam Arena om de mensen te ‘vermaken’, toch had ook de Britse auteur en ‘veelpreker’ John Bunyan deze hypnosetactiek door, door te schrijven: “An idle man’s brain is the devil’s workshop.” Inderdaad, het brein van de luie mens is de werkplaats van de duivel. En hoe wordt het brein lui? Onder meer door goedkoop entertainment. (enter = binnendringen, tain = vasthouden, ment = geest – met andere woorden: onze geest kapen). Met als gevolg dat menig mens ‘denkt’ dat hij plezier koopt, terwijl hij zichzelf er in werkelijkheid aan verkoopt.

 

Deze hele preceptiekaping heeft ervoor gezorgd dat we tegenwoordig nog enkel kijken maar niet zien en dat we luisteren maar niet horen. Dit faustiaans artikel zal dit misschien duidelijk maken.

 

‘Hij’ is overal

Ook ik was geruime tijd liefhebber van (stevige) rockmuziek. Vijfentwintig jaar geleden reisde ik zelfs Europa af om concerten bij te wonen. Van Dublin tot Lissabon en van Stockholm tot München. Er verschenen destijds zelfs avontuurlijke reis- en gedetailleerde concertverslagen in Belgische en Nederlandse fanblaadjes. Gelukkig ook met de nodige humor. Maar sinds ik diepgaand onderzoek doe over wie en wat deze (nep)wereld (matrix) aanstuurt, heb ik er grotendeels afstand van genomen. De muziekindustrie is inmiddels satanischer dan de hel zelf. Het gekke is dat, terwijl Satan geeneens meer de moeite neemt om zich te verbergen, bijna niemand ‘hem’ ziet.


Afb: Zelfs in de ‘eindtijd’ zijn de meeste zielen niet in staat Satan voor hun neus te zien

omdat hij erin geslaagd is ons eonenlang ervan te overtuigen dat hij niet bestaat.

 

 

Waar de agenda vroeger redelijk verborgen was, is het vandaag de dag right in your face. Er zijn (omgebouwde) artiesten – zoals Madonna en ‘Lady’ Gaga – die zich in muziekvideo’s letterlijk verkleden als demonen en satanische beelden door de hele clip heen weven. En daar blijft het niet bij. Er zijn ook muzikanten die hetzelfde doen tijdens hun optredens. Zelfs grote namen deinzen er niet meer voor terug om ‘de dEUS inversus’ – om auteur Simon Vestdijk te citeren – het podium op te hijsen om de arena in Lichter Laaie te zetten. Je zou voor minder ‘Slapeloze Nachten’ hebben.


Afb: Ook Madonna Ciccone (cc staat numerologisch voor het nummer 33!) is een onderdeel van de elite genderinversie-agenda. Hier zie je 'haar' tijdens een optreden waar 'ze' samen met 'haar' 'dansers' de tweeslachtige Baphomet vereert. Om de onderzoekster van het Bitchute-kanaal AbovelsBelow te citeren: "Do I think that tansgendering opens one up to possible demonic possession: yes, unfortunaltely yes!" Bovendien hebben fans geen enkel benul dat er via dergelijke satanische rituelen een energetische verbinding gemaakt wordt.

 

Maar het gebeurt ook subtieler, en daarom zeker niet minder gevaarlijk, middels subliminale boodschappen. Zoals U2 (vriendjes met mevrouw (!) Bill Gates) momenteel doet middels grote schermen op het podium die continu satanische woorden, beelden en symbolen in flitsen laten zien en die bij tienduizenden Simple Minds ingeladen worden in het onderbewuste. Cui Bono? Was het niet Confucius die ooit zei: “Hetgeen de wereld bestuurt is symboliek”? Hij noemde het ‘poorten naar de psyche’. Dát is nu eens ware luciferiaanse kunst: mensen bommen geld laten betalen voor hun eigen programmering middels mind control-technieken tijdens zo’n ‘flitsende show’. Als je weet dat naar schatting vijfennegentig procent van het menselijke gedrag ontspruit uit onbewuste programmering, dan snap je de mind control-agenda neem ik aan? Maar wat velen ook niet weten is dat er tal van ‘hoogingewijde muzikanten’ zijn die ons de luciferische agenda moeten laten zien. Patience, hier kom ik zo op terug.


Afb: U2 die Simple Minds een fortuin laten betalen voor

hun eigen subliminale programmering. Satanische

beelden en woorden flitsen onophoudelijk op grote

schermen. Eén seconde voor dit beeld 'A VICTIM' verschenen de woorden 'YOU ARE'... Vul zelf maar in wat ingeladen wordt in het onderbewuste bij de aanwezige bezoekers. Slachtofferschap creëren is een van de doelen van de Cult, waar Bono & Co zo goed bevriend mee zijn. Zonder collectief slachtofferschap (miljoenen mensen wereldwijd zonder spirituele ruggengraat) kan er geen NWO geïnstalleerd worden.

 

Duivelse tonen

Er zijn nogal wat mensen die denken dat het enkel het vrij recente rock- en metalwereldje is die Satan op de bühne en in de huiskamer gebracht heeft. Echter, in het Amerika van de jaren '20 van de vorige eeuw werd jazz reeds gezien als iets demonisch en gevaarlijks. Het werd beschouwd als de tonen van degenen die zich overgaven aan het bordeel en/of van de zatlappen in de kroeg. Maar ook saxofoons werden argwanend bekeken. Paus Pius X noemde het zelfs ‘een schandalig instrument’ en in een vlaag van rabies theologorum legde hij er in 1903 een verbod op tijdens kerkdiensten. Hiermee dacht Pius The Church van een waar schandaal gezuiverd te hebben. Doch dit ingrijpen heeft de terugloop in dit ‘huis van de Heer’ niet tegen kunnen houden. De laatste decennia zijn er immers zovelen voor het zingen de kerk uitgegaan dat de huidige paus beter ook de ‘sexofoon’ uit het biechthokje gezwierd had. Zeker in Franstalige landen waar sommige geestelijken graag een bruine Snickers inruilen voor een single ZiZi Top met het bijbehorende 10cc.

 

Maar alle geilheid op een stokje. Het was de Venetiaanse componist Giuseppe Tartini (1692-1770) die beweerde dat hij geïnspireerd werd om de ‘Vioolsonate in g-mineur’ te schrijven, de zogenaamde ‘Devil’s Trill Sonata’, nadat Satan, die (de eerste) viool speelde, in een droom aan hem verscheen. Tartini was een van de gevierde vioolvirtuosen die ‘tritonus’ gebruikte, een muzikaal interval dat drie hele tonen beslaat, en dat gebrandmerkt werd als ‘Diabolus in Musica’ of ‘The Devil’s Interval’.

 

Het zijn deze dissonante akkoorden die we voornamelijk terughoren in heavy metal-muziek van bands als Slayer en Black Sabbath, maar... ook in de ‘onschuldige’ themamelodie van The Simpsons. Volgens de legendarische Canadese producer Bob Ezrin (Pink Floyd, Deep Purple, Alice Cooper, Aerosmith, KISS, Andrea Bocelli,...) is er ‘iets heel seksueels aan de tritonus. Het is blijkbaar het geluid dat wordt gebruikt om het beest op te roepen’.

 

Waar kennen we het beest van? 666 The Number of the Beast; één van de eerste songs die de Britse zanger Bruce Dickinson – die dadelijk een hoofdrol gaat spelen – inzong voor de legendarische metalband Iron Maiden eind 1981 (en uitgebracht begin 1982) en waarmee de populariteit van de Britse metalband plots – zelfs zonder Ed Force One – een hoge vlucht nam. (Tot Dickinson de band verliet in 1993 en het succes van de groep meer dan kelderde tot... ‘The Magician’ terugkeerde in 1999 en de band groter werd dan ooit voorheen...)

 

Je ziel verkopen aan de duivel

Daarnet haalde ik al aan dat Satan ons zijn werkwijze tegenwoordig in plain sight laat zien. Veel kopzorgen hoeft ‘hij’ zich niet te maken want zoals een oud Chinees spreekwoord zegt: “Als je wenst dat iets niet opvalt, doe het dan in het midden van de straat.” Dan kan ‘hij’ zich evengoed in de krant openbaren.


Afb: Satan duikt niet enkel op in het Sportpaleis, op de wei van Pinkpop of op MTV maar sinds 2024 zelfs om de haverklap in Het Zondagskrantje. Een gratis gazetje dat je waarschijnlijk niet meer op maandag bij de lokale bakker krijgt. Hoe duidelijker wil een mens het hebben in de ‘eindtijd’?

 

Ik beloofde terug te komen op Bruce ‘The Magician’ Dickinson. Hij is één van de grootste magiërs in het circuit. Al vele decennia. En dit laat hij ons zelf weten. In 1998 lanceerde hij het album ‘Accident of Birth’ waarop hij onder meer zingt in het nummer... ‘The Magician’:

 

I am the teacher, come to reach ya,

 I teach the holy games,

you were lost,

but I found you

 and it’s your choice what to do

I’m glad I found you

Ohohohohoooo

and magic is my game

Ohohohohoooo

the magician is my name

 

Inderdaad. Ohohohohoooo. Zou je als ‘leerling van Lucifer’ niet gniffelen als je miljoenen onwetende fans achter je weet te scharen? Het is niet het pad dat ik zou bewandelen maar kun je het deze 'magician' kwalijk nemen? Hij speelt het spel volgens de regels, die het gros van ons niet (meer) kent. Denk je dat de Britse auteur Ashley Brilliant zomaar schreef: ''Leven is het enige spel waarvan het doel van het spel is de regels te leren.''

 

Zo zag ik recentelijk zijn nieuwe videoclip genaamd Rain on the graves. In deze onheilspellende video laat hij ons al acterend letterlijk zien dat hij als muzikant zijn ziel vrijwillig aan Lucifer verkoopt in een faustiaanse ruil voor muzikale ‘grootsheid’ (en om vervolgens mensen bij de neus te kunnen nemen).

 

Afb: Een fragment uit de videoclip Rain on the graves. “For one night only I sell my soul for Rock & Roll. The undersigned, with free will and without reserve, do I sell my soul to The Prince of Darkness, also and variously known as Baphomet & Lucifer.” Dat is nu hetgeen ze noemen 'een (com)pact (disc) sluiten met de duivel'. Let op de sleutelwoorden: free will. Zoals Dickinson het aanhaalde in zijn nummer The Magician respecteert Lucifer altijd de vrije wil. In al mijn boeken benadruk ik dat deze valse lichtbrenger ons niets oplegt. Ofwel verleidt hij ons met brood & spelen ofwel maakt hij het ons erg moeilijk –  zoals tijdens de geboetseerde coronacrisis – maar hij legt ons niets op. We hebben vrije keuze om ‘Nee!’ te zeggen tegen zijn misleidingen en zijn tirannieke agenda, maar veel te veel mensen zijn onwetend en missen ook nog eens een spirituele ruggengraat en het bijbehorende zelfrespect...


Afb: De nieuwe videoclip Rain on the graves zit boordevol satanische symboliek. In dit fragment zien we de zanger opzichtig en zonder enige aanleiding de passer van de vrijmetselarij rechtzetten, alvorens hij het refrein aanvangt.

 

“Honey it’s close to midnight and all the myths are still in town.”

(Bruce Dickinson in ‘Bring Your Daughter To The Slaughter)

In het verleden zijn er vanzelfsprekend tal van artiesten geweest die hun ziel aan de tweeslachtige Baphomet verkocht hebben. Deze legende vond zijn apotheose in een zekere Robert Johnson, een in Mississippi geboren muzikant die volgens de overlevering zijn ziel aan Satan verkocht. Dit gebeurde rond middernacht wanneer ‘de myths still in town’ zijn, in de buurt van de Dockery-plantage waar nota bene de Amerikaanse deltablueszanger Charlie Patton opgroeide, bekend van de hit Pony Blues. Volgens de mythe werd Johnson na zijn pact met Beëlzebub (steeds verkeerd vertaald als ‘heer van de vliegen’ in plaats van ‘heer van de vliegende demonen’) in een RUSH getransformeerd van een erg matig getalenteerde muzikant tot een van de grootste gitaristen aller tijden.

 

Zou die ‘zielenverkoop’ kunnen verklaren waarom de aangehaalde Bruce Dickinson zoveel succes heeft in alles wat hij onderneemt? Of het nu als metalzanger is of als auteur of als piloot of als zakenman of als schermer (in de jaren tachtig en negentig). Hij kan het allemaal... op champions league niveau. Het is een palmares dat menig ander mens pas vergaart na tientallen levens. Zou het kunnen dat hoe meer en hoe langer je je ziel verkoopt, des te meer Lucifer je beloont? Zou het aardse succes te maken kunnen hebben met het Liber Samekh-ritueel van... oppersatanist Aleister Crowley (waar ik nog op terugkom), zijnde het kabbalistische ritueel dat door het Beest 666 (Crowley) wordt gebruikt voor het verwerven van ‘de Kennis en het Gesprek van zijn Heilige Beschermengel tijdens het Semester van Zijn uitvoering van de Werking van de Heilige Magie van Abramelin, de Egyptische magiër’? Een hele mond vol, maar het betekent simpelweg ‘toegang krijgen tot occulte krachten’.


Afb (links): Cover van het boek Qabalah: Mystical heritage of the children of Abraham van auteur Daniël Feldman. Feldman publiceerde eerder anoniem een aantal van de eerste Engelse vertalingen van primaire kabbalistische teksten. Afb (rechts): Bruce Dickinson tijdens het 'Me-to-We-Day-festival' (heb je 'm?) in Wembley Arena op 22 maart 2017. Let op het kabbalistische 'blessing sign'-handgebaar.

 

Dat je goed beloond wordt als je in zee gaat met Lucifer, liet ook de Britse muzikant John Lennon weten. Tijdens een persconferentie vertelde hij ooit rechtuit dat de reden dat The Beatles zo succesvol waren, was dat hij zijn ziel had verkocht. Wie weet had ook hij nadien ‘toegang’ tot het Liber-Samekh-ritueel, dat dateert uit ca. 1458. En degenen die het willen maken in de sector, hebben er wel erg veel voor over. Zo vertelde Bon Jovi aan het tienerpoptijdschrift Smash Hits: "Ik zou mijn moeder vermoorden voor rock'n'roll. Ik zou mijn ziel verkopen." De geruchten doen zelfs de ronde dat Bon Jovi aan haar gezegd zou hebben: “KISS m’n kloten.” Of The Police hiervoor tussenbeide is moeten komen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de aanlokkelijkheden van Lucifer voor sommigen blijkbaar erg moeilijk te weerstaan zijn...

 

Crowley

De daarjuist geciteerde John Lennon en zijn mede-Beatles zaten nog op de lagere school toen de zonet aangehaalde beruchte occulte figuur Aleister Crowley in 1947 in Hastings de pij(p) niet aan Maarten, maar aan Lucifer teruggaf. Echter werpt Crowley, de zogenaamde ‘slechtste man ter wereld’, lang na zijn dood nog steeds een schaduw over ons heen. Crowley verscheen zelfs als een van de gezichten op Peter Blake's iconische cover voor het album Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band van The Beatles uit 1967. Maar ook de aangehaalde Bruce Dickinson wekte Crowley (die ook een grote invloed had op David Bowie) terug tot leven in zijn film (ja, filmscripts schrijven kan de man ook) Chemical Wedding.


Afb: de cover van de DVD Chemical Wedding spreekt voor zich neem ik aan. Zeker wanneer in diezelfde film Dickinson Crowley terug tot leven wekt en occulte ceremonies aan bod komen met als doel om meer macht te verkrijgen... De kunst reflecteert de artiest en als er genoeg reflecties zijn krijg je een goed beeld wie de artiest is. Tenminste voor degenen die nog ogen hebben om te zien en oren hebben om te horen.

 

 

In de intro van het artikel schreef ik over zien en horen. Wie ziet het? Wie hoort het? Of wie wil het zien en wie wil het horen? Net zoals familieleden en collega's je laten vallen omdat je de transgalactische leugens omtrent een zogenaamd virus uitpluist, zo ook mijn oudere vrienden uit het hardrockwereldje. Zij willen liever niets meer met me te maken hebben. Het werd er vanzelfsprekend niet beter op toen ik de muziekindustrie onder de loep begon te leggen. Zeker niet als ik dan meedeel dat ook hun idolen de transgenderagenda voortstuwen of dat aangehaalde metalzanger hertrouwd is met een transgender.



Afb: Leana Dolci, de nieuwe ‘miss’ van Dickinson in specifieke pose. Van een miss-poes of een Iron Maid gesproken. In mijn boek Wie vrij wil zijn moet puinruimen komen nog veel meer omgebouwde ‘sterren’ (en aanhang) aan bod, zowel in Hollywood, de muziekindustrie als het politieke wereldtoneel. Het past perfect in de hermafrodiete agenda van Baphomet, waarop de illuminati-arts dr. Richard Day zinspeelde tijdens een griezelige conferentie van kinderartsen in 1969 waarvan velen niet eens weten dat deze ooit plaatsvond. Day zei namelijk - naast tal van andere frappante uitspraken die inmiddels zijn uitgekomen: "We are going to make boys and girls the same."

 

Niet dat een huwelijk met een transgender een probleem is, voor mijn part huwen ze een tweedehands brommer, maar het gaat mij om de achterliggende agenda die door de strot geduwd wordt. Het gaat mij dus om die verborgen globale agenda die ‘ze’ ons per se willen opdringen en – nogmaals – niet om iemand persoonlijk te viseren.

 

Het ware probleem tekent zich af wanneer het op dergelijke kolossale schaal in de media voorkomt. Dan hebben we te maken met doelbewuste misleiding van de mensheid met inderdaad een zeer kwaadaardige, achterliggende agenda. Dit mag ik dus niet aankaarten bij mijn vroegere rockvrienden. Dan laat men je vallen. Lang was ik onterecht van mening dat de rock- en metalwereld kritischer fans bevatte dan andere muziekgenres, maar ook dit blijkt weer een zoveelste illusie te zijn. Blijkbaar is het ook voor de liefhebbers in dit eveneens bekrompen wereldje te confronterend om de waarheid onder ogen te zien en blijft men liever in diepe onwetendheid met de wijsvinger en pink het hoornteken na-apen van hun idolen.

 


Afb: Een ‘slechtgemutste’ Bruce Dickinson die  twee duivelse hoorntekens uitbeeldt met zijn wijsvinger en pink met de duim naar binnen gericht. Talloze onwetende fans dragen eveneens zijn nieuwe The Mandrake Project-albumshirt (2024). Naast de bloederige tekens herkennen we de Jachin-zuil (‘Hij zal bewijzen’) en de Boaz-zuil (‘kracht’) bij de ingang naar de Tempel van Salomon (Saturnus). We zien ook de ‘hoorntjes’ links- en rechtsboven de ‘M’ en de passer en winkelhaak van de vrijmetselarij herkennen we er ook in... Deze hele symboliek is gehuld in de ring van Saturnus die natuurlijk niet mag ontbreken. Ah ja, de uitgever van Aleister Crowley was... The Mandrake Press in Londen... Mochten rock- en metalfans daadwerkelijk weten wat Lucifer, bekend van zijn RAINBOW-symboliek (zie de misselijkmakende LHBTIQ-beweging), met hen van plan is op het einde van de simulatiecyclus, zouden velen zich waarschijnlijk bedenken om voor de zoveelste keer mechanisch het duivelse hoornteken met hun vingers te maken! Word wakker: het is echt 2 Minutes To Midnight naar het legendarische nummer van Maiden gezongen door... een zekere Bruce.

 

Zullen we ook even de cd-cover van The Best Of Bruce Dickinson bij de hand nemen?


Afb: The Best of Bruce Dickinson. Wat zien we hier naast de specifieke pose en de opgelegde zonnebrilmode (die de opname van vitamine D doelbewust bij het gepeupel moet verhinderen)? Vanzelfsprekend de hiërarchische piramide die we ook terugvinden op de achterzijde van het dollarbiljet van de Cabal. We zien eveneens twee pentagrammen in een saturnische cirkel en... het zegel van de demon Astraroth! In de demonologie staat Astraroth bekend als de Grote Hertog van de Hel in de eerste hiërarchie met Beëlzebub en Lucifer en maakt deel uit van de boze drie-eenheid. En waar dook Astraroth voor het eerst op? Raad eens? Het boek van Abramelin, weet je nog? De Egyptische magiër. De reden dat deze afgebeeld wordt is dankbaarheid naar de demon toe in ruil voor de succesvolle carrière. Als kers op de occulte taart zien we eveneens beneden aan de cirkel... OTO. Zou dit niet staan voor het ultrageheime genootschap Ordo Templi Orientis? Was het niet de megasatanist Aleister Crowley die lid was van dit geheim clubje en die Dickinson in zijn film Chemical Wedding terug deed herrijzen?

 

Afb. links: Confucius zei: “Symbolen zijn poorten naar de psyche.” Zojuist haalde ik de piramide van macht al aan die in stand gehouden wordt door gebruik te maken van leugens, bedrog en fraude. Dit teken wordt steevast met de handen uitgebeeld bij officiële fotoshoots en vanzelfsprekend niet door Dickinson alleen. De neerwaartse vrouwelijke driehoek markeert de 'ingang' waar hun astrale Grey-god invloed kan uitoefenen. Hermafrodiet-zijn is hiervoor de beste 'poort'!

Afb. rechts: Hellmut Lotti die onschuldig dit vrijmetselaarsteken uitbeeldt. Het toeval wil dat Lotti Dickinson coverde op Graspop Metal Meeting in de zomer van 2023.

 

Zouden hoogingewijden (?) zoals Dickinson nog een andere taak hebben? Namelijk, ons laten zien wat er staat te gebeuren? En dat doet hij ook. Zo schreef hij al in 2019 (pas uitgegeven in 2021) de wel erg profetische lyrics in Writing on the Wall: “The earthquake is coming but you don’t want to hear – You’re just too blind to see.” Nogmaals, wie oren heeft die hore, wie ogen heeft die ziet!

 

Afb. links: Dickinson met een boek in zijn handen tegelijkertijd promo makend voor het mondkapje. Of hij een van mijn boeken in zijn handen heeft, betwijfel ik. Afb. rechts: fragment uit de ‘profetische’ videoclip Writing on the Wall. Nogmaals; alles wordt ons recht in het gezicht getoond, maar we zijn ‘too blind to see…’

 

Het recentelijk verschenen Shadow of the Gods, eveneens terug te vinden op het zonet aangehaalde nieuwe album met als lugubere titel The Mandrake Project, toont ons mijns inziens wat er staat te gebeuren. De ‘profetische’ lyrics luiden:

 

In absolute night, in absolute zero

The universe stops, a foetus in vitro

And I have a river of souls underfoot

We open up the temple gates

Light the crucible AGAIN

We watch the phoenix rise in fire

Burning by the ritual flame

 

Misschien dat ik best een handje help in een poging deze lyrics te ‘vertalen’?

 

-In absolute night, in absolute zero 

(Zou dit geen verwijzing zijn naar de drie dagen duisternis die er naar alle waarschijnlijkheid aankomen? Zou dit geen link zijn naar de shutdown (de cyberplandemie) waar ‘ze’ ons nu via kranten, brieven van de Provincie (in mijn geval Limburg) en andere media subliminaal op voorbereiden?)

 

-The universe stops, a foetus in vitro

(Zou dit niet verwijzen naar de samensmelting van de twee simulatiebesturingssystemen (Satan en Lilith) waar onder meer onderzoeker Martin Vrijland over schrijft? De foetus zou dan symbool kunnen staan voor de eerste nieuwe avatar ná de GREAT RE-SET(h), dus ná het allerlaatste level van dit uiterst geavanceerde simulatiespel.)

 

-And I have a river of souls underfoot 

(Zou dit niet verwijzen naar de miljarden zielen die rechtopstaand blijven slapen en die voor de genwijzigende prikken gevallen zijn en wier bewustzijn geoogst zal worden door Lucifer op het einde van het laatste level, net voor ‘the GREAT RE-SET(h)’?)

 

-We open up the temple gates 

(Zou dit niet kunnen slaan op het laatste level van deze ronde van het luciferiaans 'simulatiespel'?)

 

-Light the crucible AGAIN 

(Zou dit niet verwijzen naar de samensmelting van de twee plasmakoepels (de gesimuleerde zelfbevruchting van de zaad- en eicel)? En ‘OPNIEUW’ omdat ‘the circle of life on the endless round’ een cyclisch wederkerend fenomeen is (tenminste zolang niet alle zielen ontwaken uit hun ‘dodenslaap’.)

 

-We watch the phoenix rise in fire 

(Dit moet toch wel slaan op het vlammend beeld in de atmosfeer dat dan te zien zal zijn en waar iedereen het in zijn broek zal doen van de angst door diepe onwetendheid. De ‘autoriteiten’ zullen de overblijvers, degenen die door de ‘vaccins’ compatibel gemaakt zijn met het nieuwe besturingssysteem van de nieuw gevormde matrix, waarschijnlijk wijsmaken dat de felle lichtflitsen te wijten waren aan UFO’s en dat degenen die ‘door Christus opgenomen zijn’ (lees: van het plasmascherm verdwenen zijn) ontvoerd werden).

 

-Burning by the ritual flame

(Zou deze versregel niet verwijzen naar de plasma-ontlading vanwege de samensmelting van Satan en Lilith die in de atmosfeer als een ritueel vuur gezien zal worden?)


Zou ik er ver naast zitten als we vernemen wat de metalzanger als antwoord gaf op een vraag van RTL 2-presentatrice Marjorie Hache? Tijdens een interview op 13 maart jl. vroeg ze aan 'The Magician': "We are gonna play one of the tracks of your new album Shadow of the Gods. What's it about?" Het antwoord dat volgde was verbazingwekkend kort alsmede – tenminste voor wie nog oren heeft om te horen – veelzeggend: "Euh... it's about... kind of a Romeo & Julia in outerspace..." waar de onwetende Hache zich vanzelfsprekend geen enkele bijkomende vraag bij stelde en het nummer liet aanvangen. Wat is het toch heerlijk om als beroemdheid geen kritische opmerkingen te krijgen... ook niet van je fans die precies een maand later bij de start van de nieuwe wereldtournee in... Hollywood, op Sunset Blvd, door Bruce verwelkomd werden met de woorden: "We are just the House Band of Hell" nadat er door de introtape de toch wel tot nadenken stemmende woorden de zaal ingezonden werden: "Alien beings from a dying planet... their destination: planet earth. Their purpose: to make it their world. [...] It began with the landing of a craft from another galaxy. [...] The invaders are here and they have taken human form. [...] The nightmare has already begun..."

 

Afb links: Dickinson die eind 2021 iedereen zalige kerstdagen wenst en vervolgens – nota bene als muzikant – ‘dood’leuk als afsluiter meedeelt: “I’m lining up for my vaccine shot already!” (Bron: Mensagem de Bruce Dickinson aos flãs da Bodebrown e Iron Maiden – Youtube). In diezelfde periode verklaart hij dat hij corona gehad heeft. Aan het populaire muziekmagazine RollingStone zei hij: ''Ik twijfel er vrijwel niet aan dat als ik het vaccin niet had gehad, ik in ernstige problemen was gekomen.'' Denk je niet dat hij weet dat mRNA-injecties nodig zijn om zielen de laatste luciferische ronde mee in te sleuren na het FeniX-moment dat... toevallig uitgebeeld wordt door zijn ‘miss’poes (afb. rechts). Hoeveel meer willen mensen hebben eer de ogen opengaan? Word wakker want deze wereld is niet wat we dachten die ie was; het FeniX-moment staat voor de deur! Vandaar dat de X (die staat voor de kruisiging) nu overal opduikt zoals o.a. bij het vroegere Twitter.

 

Wat volgens mij Dickinson, zijn ‘miss’ en zijn 'House Band of Hell' (met een tranny bassiste) ons dus via Shadow of the Gods laten zien (en horen) is dat het 'kruisigingsmoment van Satan met Lilith’ nabij is, hetgeen het moment van zelfverlossing kan zijn (als je niet valt voor Lucifers ultieme valstrik die ik bespreek in het laatste hoofdstuk van mijn nieuwste boek) voor alle zielen die niet zo dom waren om hun besturingssysteem (want meer is onze avatar in deze simulatie niet) te laten transformeren door ‘vaccins’ die de geïnjecteerden compatibel hebben gemaakt met de nieuwe simulatieplasmakoepel die binnenkort via luciferische elektromagnetische ringvelden opnieuw opgebouwd wordt.


Afb: 'bassiste' Tanya O'Callaghan. Hier zien we grote gezichtskenmerken zoals brede hoekige kaken en een brede kin. De nek is ook te lang om van een vrouw te zijn. 'Haar' ogen en oogkassen zijn veel groter en dieper liggender dan die van een vrouw. 'Zij' heeft ook duidelijke wenkbrauwbotten hetgeen nog een ander mannelijke kenmerk is. Aan het sleutelbeen en de ratio wijs- en ringvinger kunnen we het ook zien. Ah ja, de FeniX op de achtergrond mag natuurlijk niet ontbreken...


Het waarneembare elektromagnetische universum bestaat immers voor 99,99% uit plasma, de zogenoemde vierde toestand van materie en dat plasma zal dra voor de laatste ronde opnieuw ‘opgebouwd’ worden, waarschijnlijk tijdens de drie dagen duisternis. (Plasma is een vrijwel perfect medium voor elektriciteit en elektromagnetisme die effectieve dragers zijn van informatie). Het gros van de ‘gevaccineerden’ (want er waren ook placebospuiten bij) zullen, zoals onderzoeker Martin Vrijland (in mijn ogen) overtuigend aantoont in zijn online boekje The Phoenix will Rise soon, het hier nog enkele jaren – om in de muzieksfeer te blijven – moeten uit-zingen onder het bewind van de antichrist ("the nightmare has already begun"),

aangestuurd door de archontische bloedlijnen die een menselijke vorm (kunnen) aannemen ("The invaders are here and they have taken human form")... alvorens het doek van deze kosmische Dream Theater-show definitief valt en het bewustzijn door Lucifer geoogst wordt.

Met deze ‘brandstof’ is deze valse lichtbrenger in staat om alweer eens een volgende ‘wereldronde’ op te starten.

Afb: Euro'song' winnaar Nemo met zijn ‘liedje’ The Code, gehuld in een... FENIX-outfit. Nemo betekent letterlijk (Lat.) ‘no man, no one, nobody). Miljoenen mensen liggen voor de programmeerbuis naar dergelijke wansmakelijke vertoning te kijken zonder enig benul te hebben wat hen getoond wordt. De katalysator van deze hele LHBTI+ woke-onzin was overigens een andere winnares (euh winnaar - sorry voor dit woordmopje met een baard) Conchita Wurst met het toepasselijke lied 'Rise like a Phoenix'. Conchita betekent 'kutje' en Wurst hoef ik niet te vertalen veronderstel ik. De meeste mensen die mijn boeken gelezen hebben zullen weten dat je in deze wereld zo goed als alles moet omdraaien, zo ook de naam NEMO. OMEN (voorteken) heeft ‘The Code’ (lees: het besturingssysteem van onze avatar) gekraakt... Hoe? Via duivelse ‘vaccinaties’. Jongens/mannen (XY) en meisjes/vrouwen (XX) werden middels inentingen XX/XY gemaakt, hermafrodiet... Het ‘toeval’ wil dat Zwitserland ‘The Code’ gebroken heeft. Het Zwitserland waar het demonische CERN (en de WHO) zich bevindt. Is dit niet de ideale locatie om de nieuwe simulatieplasmakoepel op te starten, waar de gemanipuleerde besturingssystemen van alle ‘gevaccineerde’ avatars compatibel mee zullen zijn? Allen netjes geüpgraded voor het laatste level van deze simulatieronde waar de antichrist zijn opwachting zal maken.



Nirvana of Paradise Lost?

Het moge inmiddels duidelijk zijn dat deze hele Scene van beroemde artiesten uit Hollywood tot en met de muziekindustrie insiders warenSLASHzijn om ons te entertainen. Allen hebben ze ermee ingestemd om hun ziel (lees: bewustzijn) aan Lucifer te schenken voor geld, roem en aanzien om ons (ons bewustzijn dat we zijn) in die ‘endless round’ vast te houden. Nu we alweer eens aan het einde van de kosmische simulatierit komen, laat Satan ons dit alles gewoon zien.


Afb: shhh... don't tell... dat de 'topmuzikanten' van de muziekindustrie zoals de afgebeelde Adam Sandler (anagram voor 'Alas Mad Nerd') allemaal trannies zijn. Deze slachtoffers komen stuk voor stuk uit satanische families en hun rol is lang van te voren gepland. Let op het gecentreerde gezichtje van Adam Sandler. Er zijn amper wenkbrauwkassen te zien die zo specifiek zijn voor een echte man. Ook zien we oppervlakkige kleine oogjes die vrij dicht bij elkaar staan. Maar ook andere entertainers zoals Elvis (anagram voor 'Lives' - wiens dood op 16 08 77 zo goed als zeker fake was), Axl Rose (anagram voor 'Oral Sex' - zie videokanaal Bitchute 'Axl Rose is a FTM'), Justin(e) Bieber, David Cassidy, Stevie Nicks, Lars Ulrich, George Michael en ontelbare anderen waren/zijn allemaal trannies... die ons ofwel moe(s)ten entertainen of ons 'het een en ander' moe(s)ten tonen...


Afb: Het logo van het ultrageheime genootschap Skull and Bones (Yale University). De tempel van deze Orde wordt overigens 'versierd' met een swastika. Het embleem is ook terug te vinden op het vaandel van de oude Order der Tempeliers. Het logo heeft één mannelijke oogkas en één vrouwelijke oogkas net als één mannelijk dijbeen en één vrouwelijk. De naam zegt precies waar mensen op zouden moeten letten bij transvestigation: de schedel & de beenderen... Let ook op de numerologie. Had ik al eens gezegd: wie oren heeft die hore, wie ogen heeft die ziet?!




Deze hele Culture Club zit vol met ‘karma chameleons’ en een aantal van deze omgebouwde trekpoppen weet duidelijk meer en hebben dus als taak om het ons op een subtiele wijze te tonen... goed wetende dat toch geen PussyCat Doll, Snoop Dogg of Uriah Sheep door de mind control nog kan snappen of het kan Boeijen wat er ‘gezongen’ wordt en wat er op de albumhoezen afgebeeld wordt, behalve degenen die dit artikel gelezen hebben en er hun voordeel mee doen. Voor hen wacht Nirvana. Voor alle andere zielen die zelfs met een batterij AC/DC-kanonnen en de bijbehorende Hells Bells –  die de komst van de Satan letterlijk inluiden –  niet meer wakker te krijgen zijn, zal er dra niet meer gezongen worden There is rain on the graves, maar There is pain in their graves...

 

Entombed in Paradise Lost... van een Katastroof gesproken!

 

 

erwin



"Allereerst zouden we graag Satan willen bedanken!"

Red Hot Chili Peppers

tijdens het in ontvangst nemen van de MTV Video Music Awards, 1992

350 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page